موضوعات داغ

جشنواره تابستانی کیش با حضور فدراسیون بادبانی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بادبانی ایران، صبح امروز خسرو ابراهیمی نیا سرپرست فدراسیون بادبانی با مرتضی گالشی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کرد.
در این دیدار که با محور توسعه همکاری های طرفین در بخش گردشگری دریایی و در راستای اجرای بخش های گردشگری دریایی تفاهم نامه همکاری دو جانبه برگزار شد ، سرپرست فدراسیون بادبانی به تشریح ظرفیت های انواع کلاسهای بادبانی در بعد گردشگری پرداخت و کیش را به سبب وجود زیرساخت های بالای گردشگری و همچنین وجود مارینا کیش یکی از بهترین مکانهای کشور در جهت ایجاد و گسترش لایف استایل سیلینگ مدنظر گردشگران داخلی و حتی خارجی دانست.
مرتضی رمضانی، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز گردشگری دریایی را یکی از اصلی ترین بخش های مدنظر سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و بر ضرورت توسعه بادبانی چه در بعد گردشگری ورزشی و همچنین بخش لایف استایل تاکید ویژه نمود. در نهایت مقرر شد با توجه به برگزاری جشنواره تابستانی کیش از اواخر خرداد تا 22 تیر ماه ، فدراسیون بادبانی نقش محوری در بخش گردشگری دریایی این جشنواره داشته باشد و سازمان منطقه آزاد کیش نیز حمایت ویژه از این برنامه ها را برعهده گیرد.

در ادامه نیز آقایان رومنده عضو هیئت رئیسه فدراسیون بادبانی و مدیرکل مارینا کیش و شمالی دبیرکل فدراسیون به بیان نقطه نقطه نظرات و برنامه های پیش رو پرداخت و هر دو مجموعه هماهنگی های اولیه را در این خصوص انجام دادند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا