موضوعات داغ

دوره آموزشی افسر مسابقه ملی برگزار می شود

سرپرست کمیته کلاسهای فدراسیون بادبانی از برگزاری دوره آموزشی “افسر مسابقه ملی” در مرداد ۱۴۰۲ در جزیره کیش خبر داد.
سرپرست کمیته کلاسهای فدراسیون بادبانی در خصوص برگزاری دوره آموزشی “افسر مسابقه ملی (National Race Officer)” گفت : هر چند که سیلینگ (بادبانی) نزدیک به 15 سال است که در کشور شروع به فعالیت نموده است اما عدم توجه به حوزه توسعه پایدار و آموزش در ساختار قبلی منجر به این شده بود که هیچ دوره آموزشی در خصوص تیم اجرایی رویدادهای سیلینگ برگزار نشده باشد. در واقع حتی یک افسر، ژوری (داور) و میژرر (اندازه گیر و بازرس تجهیزات) در سطح ملی در طول 15 سال گذشته پرورش داده نشده بود. با چنین شرایطی دقیقاً چه شخصی باید یک مسابقه با حداقل استانداردها را برگزار نماید؟!
شهاب خاتم در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه هایی که پس از انتصاب بنده و سایر همکارانم در کمیته ها در اسفند ماه ۱۴۰۱ در دستور کارمان قرار گرفت، توجه به این نقطه ضعف و برگزاری سه دوره آموزشی “افسر مسابقه ملی” ، “ژوری (داور) ملی” و “میژرر (اندازه گیر و بازرس تجهیزات) ملی” بود.
سکان دار هدایت کلاسهای سیلینگ فدراسیون بادبانی گفت : هر چند بدلیل بازی های آسیایی هانگژو ترافیک کاری فدراسیون جهانی سیلینگ و آسیایی بسیار بالا بود و بسیاری از کشورها در اردو و مسابقات هستند، اما با حمایت و ارتباطات گسترده ای که آقای شمالی دبیرکل فدراسیون در سطح بین الملل و جامعه جهانی سیلینگ داشتند، موضوع برگزاری دوره های آموزشی مذکور با فدراسیون آسیایی سیلینگ توافق گردید.
خاتم در پایان افزود : در گام نخست، دوره آموزشی “افسر مسابقه ملی (National Race Officer)” در نیمه مرداد 1402 برگزار خواهد شد . سپس دوره های آموزشی “ژوری ملی” و “میژرر ملی” در ماههای آتی در دستور کار ما جهت برگزاری خواهد بود. همچنین با هدف ارتقاء سطح دانش و تجربه شرکت کنندگان در دوره مرداد ماه ، یک کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات و نحوه برگزاری مسابقات سیلینگ بصورت مجازی نیز برگزار خواهد شد که حضور در این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان اختیاری است.
اطلاعات کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین، مقررات و نحوه برگزاری مسابقات سیلینگ و همچنین دوره آموزشی افسر مسابقه ملی، متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بادبانی اطلاع رسانی خواهد گردید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا